miercuri, 24 aprilie 2013

Metamorfoza


 

 
Tu mi-ai furat inocenta,

mi-ai luat copilaria si ai aruncat-o

fara sa eziti la gunoi.

Tu mi-ai furat bucuria,

Ai rupt-o in mii de bucati sufland-o

Fara mila in cele patru zari;

mi-ai furat zambetul

infigandu-mi adanc in suflet frica,

indoiala si tremurul.

Tu mi-ai smuls brutal sinceritatea

Si mi-ai dat la schimb minciuna,

Ura si deznadejdea…

Iar iubirea…ai infipt in ea mii de sabii

Si cu mainile ai sfasiat-o , ingropand-o intr-un loc

Numai de tine stiut.

Tu mi-ai furat soarele si l-ai ascuns

Eclipsandu-mi viata si transformand-o in intuneric.

Tu mi-ai rapit binele

Si l-ai transformat inevitabil in rau…

mi-ai rapit cerul, stelele, luna

si m-ai aruncat intr-un hau..

in abis..

Mi-ai stricat visele de noapte

Si pe cele de zi …

Si mi-ai dat in schimb cosmaruri

Din cele mai urate si negre …

Tu m-ai furat

Iar eu …eu incerc sa ma transform..

In ceea ce eram

Inainte sa ma rapesti ….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu